Monday, June 24, 2013

Aku dosa dah banyak

SUDAHLAH!!!

Aku dosa dah banyak.. buat baik cam na pun x mungkin masuk syurga woi..

Biarlah aku ngan arak dan zina... Alang2 masuk neraka.. tak payah la nk buat baik.. bukan Allah terima pun taubat aku..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Confirm?

Taubat kita tidak diterima selepas kita mati. Selagi tuan-puan MASIH HIDUP dan dapat baca teks saya ini. Percayalah taubatmu diterima Allah walau sebesar alam sekalipun.. Allah tu maha pengampun dan penyayang.

Mari kita bertaubat atas dosa2 silam dan paling latest kita. Peringatan untuk diri saya sendiri..

Firman Allah: (maksudnya):
“Katakanlah: “Wahai hamba-hambaKu yang telah melampaui batas terhadap diri mereka sendiri (dengan perbuatan-perbuatan maksiat), janganlah kamu berputus asa dari rahmat Allah, kerana sesungguhnya Allah mengampunkan segala dosa; sesungguhnya Dia lah jua Yang Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani.”
Surah az-Zumar: 53

Kat Al-Qur'an dah bagi TERM & CONDITION, xpercaya lagi?

Wallahualam...

No comments:

Post a Comment